piątek, 16 marca 2012

ubrałam pufę...

Sposób niezbyt wyszukany ale świetnie sprawdza się, gdy chcemy przeprowadzić metamorfozę mebla takiego jak pufa, stołek czy taboret. Gdy chcemy odmienić przedmiot, który trochę wizualnie nam się znudził albo przy zmianie wystroju wnętrza po prostu przestał nam pasować np. kolorystycznie.
Tak było z moją pufą w momencie, gdy trawa z której jest zrobiona niekoniecznie dalej podobała mi się tak bardzo jak wtedy, gdy ją kupowałam.
Więc... zrobiłam jej "sweter"...! :)


Mebelek jest bardzo praktyczny. Najczęściej służy jako podręczny stolik, na którym stawiam kubek z herbatą lub kładę gazetę czy książkę. A jego ubranie - tym razem szare może być bardziej minimalistyczne, gdy odepniemy mu dziergane na szydełku kwiaty. Ale ja chciałam pufie trochę ocieplić wizerunek... :)


A nieocenioną zaletą takiego rozwiązania, jest fakt, że "sweter" z pufy można zdjąć lub zrobić jej drugi w innym kolorze. ;)


Życzę Wam pięknego, słonecznego weekendu! 
Mnie sobota zapowiada się wiosenno-siewnie. 
Mam spore zaległości. Moje wciąż puste doniczki czekają!


Duuuużo słońca! :) - Dominika

8 komentarzy:

  1. super ubranko jej sprawilas:)
    galerie zdjęc widze fajna i telefon -wszystko super-

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite! Teraz to zupełnie nowy mebel!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna metamorfoza, gratuluję i życzę cudownego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdolna Bestia z Ciebie :) Piękna pufa, klimatyczna, w zestawieniu z tymi pięknymi rodzinnymi fotografiami bardzo romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna pufa,małe dzieło sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł ,pufa zmieniła się niesamowicie!Dobrze,że dodałaś te cudne kwiatki,ocieplają całość.Puła z trawy też niezła!Galeria zdjęć na ścianie coś mi przypomina...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka romantyczna bywam, że kwiatki czasem gdzieś zasadzę ;)
      Galeria wciąż się rozrasta - wydobywam od rodziny stare fotografie. Daje to fajne uczucie przynależności.
      Dziękuję dziewczyny!

      Usuń
  7. Świetny pomysł! Ja mam taką już trochę nudną pufę, i na drutach tez trochę robię :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...