środa, 21 marca 2012

ile waży pomarańcza...?

Ile waży...? Wygląda na to, że w tym sezonie modowym całkiem sporo!
Zapowiada się bardzo kolorowa wiosna i takie również lato.
Myślę, że może to na nas wszystkich wpływać tylko optymistycznie i pozytywnie. :)
A pomarańczowy? To taki energetyczny kolor!
I od samego patrzenia robi się od niego gorąco!
Odważmy się na ostre kolory tego lata!


W zdjęciach udział wzięła moja świeżo wyszukana na giełdzie staroci itp przedmiotów waga, 
bransoletka z kulek pomarańczowego korala, trochę srebra, cztery mandarynki i inni...


Bardzo gorąco Was wszystkich pozdrawiam 
i ściskam nowe obserwatorki!
Dziękuję za odwiedziny. :) - Dominika


13 komentarzy:

  1. Biżuteria prześliczna.Pewnie,że się odważę na taki energetyczny kolorek.Już się nie mogę doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow jakie aranże!!! Cudnie pomarańczowe, bransoletki przepiękne, kobiece i delikatne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Twoje wspaniałe pomysłu na aranżacje. Biżuteria równie wspaniała. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne! Ja na razie mam tylko buty w tym kolorze :) Jak zwykle cudne zdjęcia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomarańczowy to mój ulubiony kolor, pobudza mnie do działania, mam w domu sporo przedmiotów w tym kolorze. Waga super!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wszystko zaaranżowałaś prosto ale z klasą .Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję dziewczyny za dobre słowo! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój blog jest wyjątkowo przytulny i inspirujący, a z Twoich wpisów bije mnóstwo pozytywnej energii. Będę wyczekiwać kolejnych:-))

    Waga ciężka pomarańczy w tym sezonie to bardzo fajny trend;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne inspiracje pomarańczą :) bardzo inspirujące. Uwielbiam ten kolor, ale najbardziej jako dodatek. Dokładnie tak jak pokazujesz na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. energetyczne inspiracje:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Dominiko!
    Z przyjemnością ogląda się Twoje zdjęcia, metamorfozy i prace!
    Zarówno zielona, "zakochana" bransoletka, jak i beretowy stołek i jajeczka decu - jak widać wszystko mi się podoba!
    Moc serdeczności Ci posyłam zdolna Duszko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ciepłe słowa i pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  12. bardzo fajne zdjęcia:)
    bardzo pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...